הובלות משרד בראשון לציון–המדריך
הובלות בראשון לציון
העיר ראשון לציון מתאפיינת בשטחי מסחר רבים, בניני משרדים ועסקים המתמחים בתחומים שונים. התפתחות העיר מובילה לפתיחת משרדים רבים וחדשים, המאפשרים לבעלי עסקים לעבור למשרד חדש ויוקרתי יותר. על כן, על מנת להעביר את כל תכולת המשרד, יש להיעזר בשירותי חברת הובלות המתמחה בהובלת תכולת משרדים.
איך בוחרים חברת הובלות?
בראשון לציון פועלות חברות רבות המספקות שירותי הובלה. על כן, הדבר מאפשר אפשרויות בחירה רבות, אך בד בבד גם הופך את הבחירה ליותר מורכבת. על מנת לבחור בחברה הטובה ביותר עבור הובלת משרד, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:
- חוות דעת והמלצות מאנשים אובייקטיביים – כדי לבחור בחברה אמינה ומקצועית, מומלץ להיעזר בחוות דעת והמלצות של אנשים שקיבלו בעבר שירות הובלת משרד. חשוב לבחור באנשים אובייקטיביים שאינם משוחדים להמליץ על חברה מסוימת. כמו כן, ניתן לקרוא חוות דעת והמלצות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות.
- שיקול כלכלי – כדאי לערוך סקר שוק, על מנת לקבל הצעות מחיר מכמה חברות הובלה שונות. בהצעת המחיר חשוב לוודא אילו שירותים כוללים את המחיר ואילו לא. בעזרת השוואת מחירים, יהיה ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן, בייחוד כאשר מדובר על הובלה בהיקף גדול. אמנם, חשוב שלא לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לתת דגש גם על שיקולים אחרים, כמו איכות ומקצועיות ההובלה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להעיד על איכות ומקצועיות ירודה.
- הובלה בשילוב מנוף – שילוב של מנוף בתהליך ההובלה, אמנם עשוי להקל ולייעל על התהליך, אך גם לייקר את העלות. לכן, במידה ומדובר על משרד שממוקם בבניין עם מעלית מרווחת, ואין תכולה גדולה וכבדה מדי, ניתן לוותר על המנוף ולבצע את ההובלה תוך שימוש במעלית לטובת הורדת התכולה.
- ביטוח ורישיון – הודות לכך שמשרדים מחזיקים בציוד רגיש ויקר ערך, חשוב ביותר לברר האם לחברת ההובלות ישנו ביטוח מתאים, שיכסה נזקים במידה ויקרו. אמנם לרוב הביטוח אינו מופעל, אך בכל אופן חשוב ביותר שיהיה ביטוח על כל הציוד.
- שירותי פירוק וסידור התכולה– מעבר למשרד חדש, הוא תהליך הכולל די הרבה משימות ולעיתים גם הרבה אי סדר. עלכן, על מנת להנות מהובלת שתתבצע בצורה המסודרת ביותר, מומלץ לברר האם חברת ההובלות מספקת גם שירותי פירוק והרכבה לציוד המשרדי. שירות זה, עשוי להגביר את היעילות של ההובלה, ידאג לסדר וארגון במשרד ויחסוך זמן רב על סידור והרכבת הציוד מחדש.
- משאית גדולה מספיק – חשוב לוודאטרם הובלת המשרד,מהו גודל המשאית שתשרת את המובילים. זאת על מנת למנוע תרחיש שבו המשאית תהיה קטנה יתר על המידה ולא יהיה ניתן להעמיס את כל הציוד, או לחלופין הציודיובל בצורה עמוסה מדי העלולה לפגוע בו ולהסב נזקים. לכן, חשוב לוודא כי המשאית אכן תהיה בגודל המתאים לתכולת המשרד. במידה ומדובר על משרד קטן, ניתן יהיה להסתפק במשאית קומפקטית.
- עמידה בזמנים – בייחוד עבור משרדים עם לוח זמנים עמוס, זמן הוא דבר יקר ביותר. לכן, גם כאשר מעבירים משרד למיקום חדש, חשוב להגדיר את מסגרת הזמנים ואת המועד הנדרש לסיום ההובלה. כאשר ישנו דד-ליין מוגדר, יש לוודא מול חברת ההובלות כי היא אכן מתחייבת לעמוד בלוח הזמנים ללא עיכובים.
- חומרי אריזה מקצועיים– חשוב לוודא כי ציוד האריזה איכותי ועמיד. לכן, יש לבחור קרטונים עמידים וחזקים, להיעזר בקרטונים בגדלים המתאימים לציוד וכדומה.
- יום ההובלה–ביום ההובלה,חשוב למנות אדם שיהיה בשטח ויפקח על תהליך ההובלה. כמו כן, חשוב להציג למובילים את הציוד הרגיש יותר, שאותו יש להעביר ביתר זהירות. כמו כן, במידה ומדובר על כמה סבבי הובלות, יש להדריך את המובילים ולבקש מהם להוביל את הציוד החיוני יותר לעסק בסבב הראשון, על מנת לאפשר לעסק לחזור לשגרת עבודה במהירות המרבית.
מובילי רוני–הובלות דירות ומשרדים
אנו בחברת ההובלות מובילי רוני, בעלי ניסיון רב בביצוע הובלות בעזרת מנופים, וברשותנו גם משאיות גדולות ורחבות, המאפשרות להעמיס פריטים מכל גודל ומשקל. הצוות המקצועי שלנו יוכל לבחון את צרכי ההובלה שלכם ולייעץ לגבי ביצועה עם מנוף או בלעדיו. נשמח לספק לאת כל השירותים שדורשת ההובלה מא’ ועד ת’.
החל משלב התכנון של שלבי המעבר השונים ועד לפריקה וארגון של הציוד בחלל העבודה החדש. אנו גאים בצוות מקצועי וגדול שיכול לספק הובלה מהירה ובטוחה למשרדים בסדרי גודל שונים.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מנוף קטן להובלה, או אם אתם רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את ההעברה באופן מושלם, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בדרכי ההתקשרות הבאות, אנו נשמח להשיב על כל שאלה:
בין אם מדובר במשרד אחד או מספר משרדים של החברה – אנו נדע לתת פתרונות מקצועיים המותאמים במדויק לצרכיכם.