המדריך להעברת משרדים בתל אביב
העברת משרדים בתל אביב
כבירת הכלכלה של ישראל, תל אביב שופעת בבנייני משרדים ובחברות, תאגידים ועסקים הנכנסים ויוצאים מגבולות העיר. אכן, הובלת משרד בתל אביב, היא פרוצדורה שכיחה ונפוצה מאוד, אך אין בכך לומר שהינה פשוטה. למעשה, הובלת משרדים בתלאביב מצריכה תכנון, מיומנות, ציוד וביצוע ברמה גבוהה, וחברת מובילי רוני מחזיקה בניסיון רב בתחום. במאמר הבא ניתן לקרוא מידע וטיפים שכדאי ליישם טרם שוכרים שירותי הובלת בתל אביב.
הובלת משרדים בתל אביב– דגשים
ישנם כמה דגשים שחשוב לזכור ולקחת בחשבון בתהליך העברת משרד בתל אביב:
- צפיפות – יש לזכור כי תל אביב הינה עיר די צפופה. לכן, במיוחד כאשר מדובר על משרד שנמצא באזור צפוף, ישנה סבירות גבוהה כי לא יהיה מקום וגישה לציוד הובלה שונה, דוגמת משאית מנוף. שכן, עבור משאית מנוף יש צורך במקום חניה בסמוך למשאית ההובלה.
- עומס תנועה – תל אביב ידועה בעומסי התנועה בכבישים ברוב שעות היום. לכן, במידה ויש צורך לסיים או להתחיל את ההובלה בשעה מסוימת, יש לקחת את עומסי התנועה בחשבון ולתכנן את הזמן בהתאם.
הובלת משרדים– טיפים יעילים
בהובלת משרדים, בתל אביב ומחוצה לה, חשוב ליישם את הטיפים הבאים, על מנת להנות מהובלה יעילה ואיכותית:
- חברה המתמחה בהובלת משרדים – בתל אביב פועלות חברות רבות המציעות שירותי הובלה. אך חשוב לדעת שישנו הבדל מהותי בין הובלת משרדים להובלת בית פרטי. ראשית, מאפייני הציוד במשרדים הינם שונים ועשויים לכלול בין היתר: רכיבי תקשורת ואלקטרוניקה, מחשבים וכבלים שונים. כמו כן, תכולת משרדים לרוב תכלול כמות גדולה יחסית של פריטי ריהוט ייעודיים, כגון פינות עבודה, שולחנות וכיסאות. מדובר בציוד שעל מנת להעבירו בבטחה וביעילות, יש צורך במשאית ואף במספר משאיות גדולות.כמו כן, במידה והמשרד הישן או החדש,אינו שוכן בקומת קרקע, ייתכן שעבור חלק מהציוד לפחות, יהיה צורך בשירותי מנוף.
- ביטוח ורישיון – הודות לכך שרוב המשרדים מחזיקים בציוד יקר ערך, חשוב ביותר לוודא כי לחברת ההובלות ישנו ביטוח מתאים. אמנם הביטוח ברוב הפעמים אינו מופעל, אך על מנת להיות רגועים ומכוסים במקרים של נזקים, חשוב ביותר שיהיה ביטוח על כל הציוד.
- שירותי פירוק וסידור הציוד – מעבר למשרד חדש, הוא תהליך הטומן בחובו הרבה משימות ולעיתים גם הרבה אי סדר. לכן, על מנת להנות מהובלת שתתבצע בצורה המסודרת ביותר, חשוב לבחון האם חברת ההובלות מספקת גם שירותי פירוק והרכבה לציוד המשרדי. שירות זה, עשוי להגביר את היעילות של ההובלה, ידאג לסדר וארגון במשרד ויחסוך זמן רב על סידור והרכבת הציוד מחדש.
- גודל המשאית – דבר נוסף שחשוב לבדוק לפני הובלת המשרד, הוא גודל המשאית שתשרת את המובילים. למעשה, זהו טיפ שכדאי ליישם באופן כללי טרם כל הובלה. זאת על מנת למנוע מצב שבו המשאית תהיה קטנה מדי ולא תוכל להכיל את כל הציוד, או לחלופין תאחסן את הציוד בצורה עמוסה מאוד העלולה לפגוע בו. לכן, חשוב לוודא כי המשאית אכן תהיה בגודל המתאים לתכולת המשרד. במידה ומדובר על משרד קטן, ניתן יהיה להסתפק במשאית קומפקטית.
- עמידה בזמנים – במיוחד עבור משרדים עם לוח זמנים עמוס, זמן הוא דבר יקר ביותר. לכן, גם כאשר מעבירים משרד ללוקיישן חדש, חשוב להגדיר את הדד-ליין לסיום ההובלה. כאשר ישנו דד-ליין מוגדר, חשוב לוודא עם חברת ההובלות כי היא אכן מתחייבת לעמוד בלוח הזמנים ללא איחורים.
למי השירות מתאים?
שירותי ההובלה של מיועדים למעשה לכל חברה, ארגון או עסק המעוניינים לשנות את מיקום משרדם,ששוכן באזור תל אביב מסיבות שונות, כגון:
- יש צורך לעבור למשרד עם תשתיות יותר חדישות
- לשפר את המיתוג
- להיות יותר קרובים ללקוחות
- לעבור למקום גדול או קטן יותר
- להקטין את דמי השכירות
מובילי רוני–הובלות דירות ומשרדים
אנו בחברת ההובלות מובילי רוני, בעלי ניסיון רב בביצוע הובלות בעזרת מנופים, וברשותנו גם משאיות גדולות ורחבות, המאפשרות להעמיס פריטים מכל גודל ומשקל. הצוות המקצועי שלנו יוכל לבחון את צרכי ההובלה שלכם ולייעץ לגבי ביצועה עם מנוף או בלעדיו. נשמח לספק לאת כל השירותים שדורשת ההובלה מא’ ועד ת’. החל משלב התכנון של שלבי המעבר השונים ועד לפריקה וארגון של הציוד בחלל העבודה החדש.
אנו גאים בצוות מקצועי וגדול שיכול לספק הובלה מהירה ובטוחה למשרדים בסדרי גודל שונים.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מנוף קטן להובלה, או אם אתם רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את ההעברה באופן מושלם, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בדרכי ההתקשרות הבאות, אנו נשמח להשיב על כל שאלה:
בין אם מדובר במשרד אחד או מספר משרדים של החברה – אנו נדע לתת פתרונות מקצועיים המותאמים במדויק לצרכיכם.