הובלת משרדים במרכז– המדריך המלא
הובלות במרכז
מרכז הארץ הינו אזור שגדוש במשרדים ועסקים רבים. בין אם מדובר על משרדי פרסום, הייטק, עורכי דין וכן הלאה. ישנן סיבות רבות שבגינן יעלה הצורך לעבור למשרד חדש, לדוגמא:
- מעבר למשרד גדול יותר – כאשר משרד גדל ומתרחב, יש צורך לעבור למשרד גדול יותר, שיכיל את כמות העובדים שגדלה.
- מעבר למשרד קטן יותר – לעיתים יש צורך לחסוך בהוצאות השוטפות של המשרד, דוגמת השכירות וכדומה. על כן, מעבר למשרד קטן יותר, יוביל לרוב להוזלת השכירות החודשית.
- פתיחת סניף נוסף – כאשר בעלים של משרד רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלו, אחת מהדרכים לעשות זאת היא פתיחת סניף במיקום נוסף. כך לדוגמא, במידה ובעלים של משרד פרסום שפועל בנתניה, רוצה להגיע גם ללקוחות בראשון לציון, הוא יוכל להשיג זאת בעזרת פתיחת סניף בראשון לציון.
הובלת דירה והובלת משרד – הבדלים
ישנם כמה הבדלים מהותיים בין הובלת תכולת בית להובלת תכולת משרד, כגון:
- חשיבות גבוהה ללוח הזמנים – אמנם בהובלת דירה יש חשיבות לעמידה בלוח הזמנים, אך כאשר מדובר על הובלת משרד, החשיבות גדולה עוד יותר. זאת משום שהעברת משרד למיקום חדש, עשויה לפגוע בהתנהלות השוטפת של המשרד. על כן, רצוי לסיים את ההובלה במהירות הגבוהה ככל הניתן.
- ציוד שונה – תכולת בתים פרטיים, לרוב תהיה מורכבת מרהיטים בסיסיים ומוצרי חשמל. לעומת זאת, תכולת משרדים לרוב תכיל שרתי תקשורת, ציוד אלקטרוני רגיש וכדומה. על כן, חשוב ביותר לבחור בחברת הובלות המתמחה בהובלת משרדים, אשר תהיה מסוגלת לבצע את ההובלה בצורה הטובה ביותר.
- כמות הציוד – במרבית המקרים, תכולת משרד תהיה גדולה יותר מאשר תכולת בית פרטי. לכן, יש לבחור בחברת הובלות שמחזיקה את ציוד הובלות שמתאים לכמות גדולה של תכולה, דוגמת משאיות, מובילים ועוד.
הובלת משרדים במרכז – דגשים
ישנם כמה דגשים שחשוב לזכור במקרים בהם יש צורך להובלת משרד במרכז:
- עומסי תנועה – מרכז הארץ ידוע כאזור עם עומסי תנועה ברוב שעות היום. על כן, יש לקחת בחשבון שעלולים לצוץ עיכובים בתהליך ההובלה ולהיערך בהתאם.
- צפיפות ומחסור בגישה – מאפיין נוסף לערים במרכז הארץ, הוא הצפיפות. על כן, במיוחד כאשר יש צורך בהובלה עם מנוף, יש לוודא כי ישנה גישה למשרד, וכי יש מקום חנייה מתאים עבור המנוף.
הובלת משרדים במרכז- טיפים
מעבר משרד הוא אירוע מאוד משמח בחייו של כל עסק. על מנת לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:
- בחירה בחברה מקצועית – במרכז פועלים חברות הובלה רבות. המגוון הרחב אמנם מאפשר אפשרויות בחירה רבות, אך יחד עם זה הבחירה עשויה להיות יותר מורכבת. לכן, חשוב ביותר לבחון היטב את מקצועיות ואמינות כל חברה, טרם שוכרים את שירותיה.
- המלצות וחוות דעת – כדי לבחור בחברה מקצועית, ניתן להיעזר בהמלצות של אנשים שקיבלו שירות הובלת משרד בעבר. במידה ולא מכירים אנשים כאלה, ניתן בקלות לקרוא חוות דעת והמלצות ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות.
- מחיר – מומלץ לערוך סקר שוק ולקבל הצעות מחיר מכמה חברות הובלה. על ידי השוואת מחירים ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן, במיוחד כאשר מדובר על הובלה גדולה. חשוב שלא לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון שיקולים נוספים, דוגמת איכות ומקצועיות החברה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להצביע על איכות ומקצועיות ירודה.
- האם יש צורך במנוף – המנוף אמנם עשוי להקל על תהליך ההובלה, אך גם לייקר את העלות. לכן, במידה והמשרד ממוקם בבניין עם מעלית גדולהואין ציוד גדול וכבד מדי, ניתן לוותר על המנוף ולבצע את ההובלה ידנית, תוך שימוש במעלית לטובת הורדת הציוד.
- שירות אריזה ופריקה – ישנן חברות הובלה המספקות גם שירות אריזה ופריקה לתכולת המשרד. השירות יכול להקל ולחסוך זמן רב, שכידוע עבור משרדים ועסקים הזמן הוא יקר במיוחד.
מובילי רוני–הובלות דירות ומשרדים
אנו בחברת ההובלות מובילי רוני, בעלי ניסיון רב בביצוע הובלות בעזרת מנופים, וברשותנו גם משאיות גדולות ורחבות, המאפשרות להעמיס פריטים מכל גודל ומשקל. הצוות המקצועי שלנו יוכל לבחון את צרכי ההובלה שלכם ולייעץ לגבי ביצועה עם מנוף או בלעדיו. נשמח לספק לאת כל השירותים שדורשת ההובלה מא’ ועד ת’.
החל משלב התכנון של שלבי המעבר השונים ועד לפריקה וארגון של הציוד בחלל העבודה החדש. אנו גאים בצוות מקצועי וגדול שיכול לספק הובלה מהירה ובטוחה למשרדים בסדרי גודל שונים.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מנוף קטן להובלה, או אם אתם רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את ההעברה באופן מושלם, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בדרכי ההתקשרות הבאות, אנו נשמח להשיב על כל שאלה:
בין אם מדובר במשרד אחד או מספר משרדים של החברה – אנו נדע לתת פתרונות מקצועיים המותאמים במדויק לצרכיכם.