הכל על הובלות משרדים בנתניה
הובלות בנתניה
עולם העסקים הינו עולם דינאמי והדבר נכון גם לגבי המשרדים ותכולתם. בעיר מרכזית כמו נתניה, משרדים רבים נפתחים ונסגרים בתדירות גבוהה. כמו כן, במקרים רבים עסקים מתרחבים ונדרשים לעבור למשרד גדול יותר, שיאפשר גיוס של עובדים חדשים. בנתניה אמנם יש די הרבה חברות הובלה, אך אין הדבר מעיד כי כל החברות מקצועיות ומומלצות. במאמר הבא ניתן לקרוא מידע חיוני ויעיל, שיוכל לסייע לבחור נכון את חברת ההובלה ולבצע את ההובלה על הצד הטוב יותר.
מידע שיש לבחון טרם ההובלה
טרם שניגשים לבחור חברת הובלות, יש מספר פרמטרים שיש לבחון, כגון:
- איזה ציוד מובילים – חשוב להחליט איזה ציוד מעבירים למשרד החדש ואיזה לא. ייתכן שישנו ציוד ישן שאין בו כבר צורך, או לחלופין שיצא מכלל שימוש ואין טעם להעבירו. כמו כן, ישנם משרדים שניתן לשכור כשהם מאובזרים. לכן במידה ואכן מדובר במעבר למשרד מאובזר, ניתן לוותר על חלק מהציוד ולא להעבירו למשרד החדש.
- האם יש צורך בשירות אריזה ופריקה – ישנן חברות הובלה המספקות גם שירות אריזה ופריקה לציוד. לכן, יש לבחון האם יש צורך בשירות מסוג זה, במיוחד כאשר מדובר על הובלת משרד עם תכולה וציוד רב.
- גישה למשרד – חיוני לבדוק מראשאת אופני הגישה למשרד החדש והישן.זאת על מנת לדעת באיזה ציוד הובלה ניתן יהיה להיעזר. לדוגמא, במידה ומדובר במשרד בקומה גבוהה, עם חלון רחב ומקום חנייה, ניתן להיעזר במנוף הובלה. המנוף הופך את תהליך ההובלה ליעיל, מהיר ובטיחותי במיוחד.
- מידע למובילים – טרם ההובלה עצמה, חשוב לעדכן את המובילים בכל הפרטים שעשויים להיות חשובים לטובת ההובלה. לדוגמא, מועדים וכתובות של המשרד החדש והישן, פרטי אנשי קשר שיהיו נוכחים במהלך ההובלה וכדומה.
טיפים להובלת משרדים בנתניה
על מנת להנות מהובלה איכותית ומקצועית, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:
- חברה מקצועית ואמינה – חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית ואמינה, המתמחה בהובלת משרדים. זאת משום שישנן חברות הובלה שמתמחות בהובלת תכולת בתים פרטיים ולא משרדים. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי ביכולת להוביל ציוד רגיש ויקר, כמו מחשבים וכדומה. כמו כן, חשוב לבחור בחברה שמבצעת את ההובלה תוך שימוש בציוד הובלה, דוגמת משאיות קרטונים וכן הלאה, מקצועי ואיכותי. זאת על מנת להבטיח שההובלה תתבצע ללא נזקים לרכוש ולציוד.
- לוח זמנים – במיוחד כאשר מדובר על הובלת משרדים, הזמן חשוב ויקר מאוד. על כן, יש לבחור בחברת הובלות שמתחייבת לעמוד בלוח הזמנים שיוגדר מראש. זאת על מנת לאפשר חזרת לשגרת עבודה מהר ככל הניתן.
- התאמת גודל המשאית – כאשר ישנם פריטים רבים להוביל, חשוב לדעת מה סדר הגודל של הנפח הדרוש להובלה. זאת, על מנת לדעת כמה נפח דרוש במשאית ההובלה, או מהי כמות הקרטונים הדרושים לאריזה, הגודל של הקרטונים וכן הלאה.
- שירותים נוספים – ישנן חברות הובלה, המספקות גם שירותי אריזה ופריקה לציוד ולרהיטי המשרד. אותו שירות יכול להיות יעיל במיוחד כאשר מדובר על הובלת ציוד רב, או לחלופין במידה ורוצים לחסוך זמן רב באריזה ובפריקת תכולת המשרד.
- מחיר – מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות. זאת על מנת להשוות בין ההצעות השונות ולהנות מההצעה המשתלמת ביותר. יש לציין כי לא מומלץ לפעול רק מתוך שיקול כלכלי. זאת משום שלעיתים הצעה זולה מדי, עושיה להצביע על שירות שאינו איכותי או מקצועי מספיק.
- תכנון קפדני ואיכותי – כמו שאומר המשפט הידוע, זמן שווה כסף. לכן חבל לעצור את העבודה השוטפת של המשרד באופן מלא רק עקב מעבר. הובלת משרדים איכותית, תאפשר להמשיך במתכונת עבודה גם כאשר הרהיטים מובלים. זאת באמצעות תכנון קפדני שמיועד למקסם את עבודת המשרד גם בזמנים לחוצים של הובלות ופריקות.
מובילי רוני–הובלות משרדים בנתניה
אנו בחברת ההובלות מובילי רוני, בעלי ניסיון רב בביצוע הובלות בעזרת מנופים, וברשותנו גם משאיות גדולות ורחבות, המאפשרות להעמיס פריטים מכל גודל ומשקל. הצוות המקצועי שלנו יוכל לבחון את צרכי ההובלה שלכם ולייעץ לגבי ביצועה עם מנוף או בלעדיו. נשמח לספק לאת כל השירותים שדורשת ההובלה מא’ ועד ת’.
החל משלב התכנון של שלבי המעבר השונים ועד לפריקה וארגון של הציוד בחלל העבודה החדש. אנו גאים בצוות מקצועי וגדול שיכול לספק הובלה מהירה ובטוחה למשרדים בסדרי גודל שונים.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מנוף קטן להובלה, או אם אתם רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את ההעברה באופן מושלם, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בדרכי ההתקשרות הבאות, אנו נשמח להשיב על כל שאלה:
בין אם מדובר במשרד אחד או מספר משרדים של החברה – אנו נדע לתת פתרונות מקצועיים המותאמים במדויק לצרכיכם.