הכל על הובלות משרדים בפתח תקווה
הובלות בפתח תקווה
אזור התעשייה בפתח תקווה, הוא אזור התעשייה הגדול ביותר בארץ, המתפרס על כ- 100.000 דונם. האזור מחולק לשלושה אזורים נפרדים:
- סגולה
- קריית אריה
- קריית מטלון.
באזורים אלה, נמצאים משרדים רבים של חברות שונות, כמו:
- אינטל
- טבע
- ביטוח ישיר
- מגדל
- בזק בינלאומי
- בית פורשה ישראל ועוד.
כתוצאה מהתעשייה המשגשגת באזור, בפתח תקווה מתעורר צורך בהובלות משרדים לעיתים תכופות.
הובלת משרדים הינו תהליך לא פשוט עבור מנהלי עסקים. שכן, מדובר בתהליך די ארוך, שדורש השקעת זמן,שלעיתים אף עשוי התהליך לפגוע בשגרת העבודה של המשרד. כמו כן, במידהולא מבצעים את התהליך כראוי,עלולים לאבד מסמכים, חפצים או רהיטים חשובים ויקרי ערך במהלכו. על מנתלבצע את תהליך ההובלה בצורה יעילה, ניתן להיעזר במדריך שמובא במאמר הבא.
הובלת משרדים בפתח תקווה – דגשים
בכל תהליך של הובלת משרד, חשוב לזכור את הדגשים הבאים:
- הגדרת מועד ההובלה – במיוחד בהובלת משרדים, יש משמעות למועד ההובלה. לכן, חשוב להגדיר את המועד המדויק שבו תתבצע ההובלה. חשוב לבחור בחברת הובלת שמתחייבת לעמוד בלוח הזמנים, על מנת לאפשר חזרה לשגרת עבודה במהירות. יש לקחת בחשבון כי תהליך ההובלה עשוי להתעכב מסיבות שונות, בין אם בעקבות עומסי תנועה או כל סיבה אחרת.
- אריזה וסימון – האריזה והסימון של כל הציוד הארוז, הינם כמובן שלב חיוני טרם שמתבעת ההובלה. את הפריטים השונים יש להפריד לסוגים שונים, באופן שיקל על תהליך אריזתם ומיונם. רישום הפריטים על גבי הקרטונים,יסייע למובילים לנקוט במשנה זהירות, כאשר מדובר על חפצים יקרי ערך או שבירים.
- מיקום הציוד – טרם ההובלה עצמה, חשוב לתכנן ולהגדיר כיצד למקם את הציוד המועבר, במשרד החדש. זאת משום שסביר להניח כי המשרד החדש, לא בנוי ומחולק בצורה זהה ובאותם ממדים של המשרד הישן. לכן, מומלץ להגיע למשרד החדש טרם ההובלה ולבחון היכן הריהוט והציוד המשרדי עתיד להיות ממוקם.
- עדכון פרטים חשובים – לפני ההובלה, חשוב לעדכן את המובילים בפרטים שחיוניים להובלה. בין אם מדובר על כתובות המשרד הישן והחדש, פרטי אנשי הקשר שעתידים להתלוות לתהליך ההובלה ועוד. כמו כן, במידה ויחולו שינויים בתהליך ההובלה (שינוי מועד, שינוי כמות התכולה וכדומה), חשוב לעדכן את חברת ההובלה על כל שינוי, על מנת שזאת תוכל להתארגן ולהיערך בהתאם.
- פירוק הציוד ורכבתו – תהליך הפריקה של הציוד במשרד החדש, רצוי שייעשה בצורה המסודרת ביותר. בשלב הפריקה, יש לוודא כי כל הציוד אכן הגיע למשרד החדש ללא נזקים. ישנן חברות הובלה המספקות שירות פריקת הציוד במשרד החדש. שירות זה יכול להקל ולחסוך זמן רב וכן לאפשר פריקה יעילה ומהירה.
טיפים להובלת משרדים
כדי להעביר את תכולת המשרד על הצד הטוב ביותר, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:
- חברה אמינה ומקצועית – הובלת משרדים בפתח תקווה, הינה משימה עבור חברת הובלות מקצועית ואמינה, המחזיקה אנשי צוות מיומנים ומנוסים. על כן, יש לבחון היטב את טיב החברה, את רמת המקצועיות של הציוד שלה (משאיות, מנופים ועוד), וכן את מקצועיות המובילים. מובילים מקצועיים יוכלו לבצע את ההובלה בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.
- תכנון מקדים– מומלץ ביותר לתכנן מראש את כל תהליך ההובלה, החל מאריזת הציוד וכלה פריקתו במשרד החדש. לעיתים במעבר למשרד חדש, מתגלה ציוד רב שאינו בשימוש כלל או ציוד ישן שכבר הוחלף בחדש. לכן, מומלץ לתכנן איזה ציוד חיוני להוביל למשרד החדש ואיזה לא.
- אריזה יעילה – חשוב לארוז את כל ציוד המשרד בצורה יעילה ובטוחה. שכן, אריזה בצורה נכונה, עשויה לחסוךזמן רב בפריקה, למנוע הרס או איבוד של חפצים. כמו כן, במידה וישנם רהיטים הנדרשים לפירוק, חשוב לבצע זאת בזהירות וביעילות, תוך שמירת כל החלקים לטובת ההרכבה במשרד החדש.
מובילי רוני–הובלות דירות ומשרדים
אנו בחברת ההובלות מובילי רוני, בעלי ניסיון רב בביצוע הובלות בעזרת מנופים, וברשותנו גם משאיות גדולות ורחבות, המאפשרות להעמיס פריטים מכל גודל ומשקל. הצוות המקצועי שלנו יוכל לבחון את צרכי ההובלה שלכם ולייעץ לגבי ביצועה עם מנוף או בלעדיו. נשמח לספק לאת כל השירותים שדורשת ההובלה מא’ ועד ת’.
החל משלב התכנון של שלבי המעבר השונים ועד לפריקה וארגון של הציוד בחלל העבודה החדש. אנו גאים בצוות מקצועי וגדול שיכול לספק הובלה מהירה ובטוחה למשרדים בסדרי גודל שונים.
אם אתם מעוניינים במידע נוסף על מנוף קטן להובלה, או אם אתם רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את ההעברה באופן מושלם, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בדרכי ההתקשרות הבאות, אנו נשמח להשיב על כל שאלה:
בין אם מדובר במשרד אחד או מספר משרדים של החברה – אנו נדע לתת פתרונות מקצועיים המותאמים במדויק לצרכיכם.