כל מה שצריך לדעת על קרטונים למעבר משרד

אחד הסיוטים הכי גדולים של מנהלי חברות קטנות וגדולות הוא מעבר למבנה חדש. חרף ההתרגשות והשמחה שכרוכים בנושא, מדובר בתהליך מעייף ולא פשוט שעשוי לעורר בלגן ובעיות שונות. לפיכך, חשוב לנהל את תהליך זה בצורה מיטבית, לתכנן את כולו מראש ולבצע אותו במהירות וביעילות.

כידוע, אחד החלקים המרכזיים בתהליך זה הוא רכישת קרטונים למעבר משרד. בקרטונים תאחסנו את כל החפצים והרהיטים שנמצאים במשרד כהכנה למעבר למבנה החדש. קיימים משרדים רבים שמזלזלים ברכישת הקרטונים ומסתפקים בקרטונים בלויים שמצאו ברחוב או בקרטוניה. בחירה זו היא בחירה מסוכנת והיא עשויה לגרום לשבירת חפצים חשובים או להיעלמותם.

במאמר זה תוכלו לקבל מידע שיסייע לכם לבחור קרטונים למעבר משרד בהתאם לצרכים ולתנאי המעבר שלכם.

 

כיצד תבחרו קרטונים למעבר משרד?

כאשר אתם בוחרים קרטונים למעבר משרד עליכם לוודא שמדובר בקרטונים איכותיים, חזקים ועמידים שישמרו על החפצים שלכם היטב ויספקו להם מקסימום הגנה. כמו כן, חשוב לרכוש קרטונים בגדלים המתאימים לצרכים שלכם ובמספר שיספיק לכם בהתאם לכללי האריזה הבאים:

 

קרטונים למעבר משרד

מספקים את כל החומרים הדרושים לאריזה

עקב המורכבות של אריזת משרד באופן עצמאי, אנו ממליצים בחום לדבר איתנו לפני שאתם מתחילים במלאכה. כשתפנו אלינו נשאל אתכם לגבי סוג התכולה שאתם מעוניינים להעביר וכמותה, ונבחן את השיקולים השונים לאריזתה בצורה נכונה ובטוחה. לאחר מכן, אנו נספק קרטונים למעבר המשרד בהתאם לכמויות הנדרשות, כאשר בדרך כלל מומלץ לקחת מרווח בטיחות שייתן מענה לשינויים וצרכים בשטח.

עוד חשוב לדעת כי לצד קרטונים להעברה נוכל לספק כל ציוד נדרש אחר כגון דבק, ניילון נצמד, ניירות אריזה ופצפצים. יש לציין כי לעיתים קרובות ישנה עדיפות לאספקת קרטונים להובלה מחברתנו מאשר קנייתם דרך גורם חיצוני אחר, המתמחה בפשטות בתחום זה של אספקת מוצרי אריזה. זאת, מהסיבה שחברתנו היא בפני עצמה צרכן רציני מאוד של קרטונים ואמצעי אריזה אחרים, וסביר להניח שתוכל לספק לכם את הציוד בעלויות נוחות יותר. אבל זוהי רק ההתחלה.

לא חייבים לבד!

יצא לכם פעם להעביר דירת מגורים או בית פרטי שלכם? אם כן, אתם בוודאי יודעים כמה טרחה מבחינה תכנונית ופיזית הדבר דורש. ואם הדבר נכון לגבי דירות, על אחת כמה וכמה הוא נכון לגבי משרדים ועסקים. לכן חשוב שתדעו שאתם ממש לא חייבים להתמודד עם האתגר לבד. לא חייבים לשבור את הראש, להעביר שעות ארוכות בין הארגזים, לחלק משימות לצוותים במשרד שממילא אינם מקצועיים במיוחד באריזות, להתרגז ולבזבז לחינם את זמן העבודה היקר שלכם.

חברתנו בהחלט יכולה לקחת על עצמה את המלאכה ולבצע את האריזות מתחילתן ועד סופן. אנו נגיע אליכם במועד המבוקש על מנת לארוז את התכולה והציוד הנדרש, ונעשה זאת בצורה היעילה, מהירה והבטוחה ביותר עם החומרים המתאימים. בדרך זו אתם ועובדי המשרד תתפנו לעיסוקים אחרים הכרוכים במעבר, וכן לפעילויות ליבה של העסק שעדיין חייב להמשיך לתפקד.

אם לא די בכך, מלבד האריזה, ההעמסה, ההובלה והפריקה, אנו יכולים גם לסדר עבורכם את התכולה במשרד החדש, עד לרמה של העתקה אחד לאחד. כן, אנחנו ממש יכולים לקחת את הפרויקט על הכתפיים שלנו, כמובן תוך שיתוף פעולה הדוק וקרוב אתכם, כך שתקבלו בסופו של פרויקט ההעברה משרד מסודר, מאורגן ומוכן לעבודה בהתאם לצרכים והבקשות שלכם. במידת הצורך, אפילו נעמיד לרשותכם מסדרות ארונות מקצועיות ומנוסות, שאחרי העבודה שלהן תקבלו ארונות מאורגנים כפי שלא היו לכם מעולם, ועוד תצאו עם טיפים לסידור ארונות שילוו אתכם להמשך הדרך.

ואם אתם לא בטוחים בדיוק מה אתם צריכים, תמיד שווה להתקשר אלינו, זה לא עולה כסף. סביר להניח שבשיחה קצרה נוכל להעלות אתכם על הכיוון הנכון לגבי בחירה בחבילת השירות היותר משתלמת ומתאימה עבורכם.

 

מחפשים חברה שתסייע לכם לבצע את המעבר?

חברת מובילי רוני מעניקה שירותי העברת דירות, משרדים, פרויקטים, מפעלים ומעבדות ללקוחות פרטיים וגדולים. לחברה ותק של 17 שנים והמלצות טובות וחיוביות של חברות גדולות כגון: עמינח, פז גז, חברת הביטחון ועוד. מובילי רוני מעניקים ללקוחותיהם שירות מסור ואדיב, מאפשרים להם להעביר את חפציהם ממקום למקום במהירות ושמים אותם תמיד במקום הראשון, בראש סדר העדיפויות. לקבלת מידע נוסף אודות החברה לחצו כאן.