הובלות משרדים במרכז ביעילות ובבטחה

לאנשי המקצוע במובילי רוני יש ניסיון רב בביצוע העברת משרדים במרכז, תחום הדורש רמה גבוהה של בקיאות, מיומנות ויכולת לתת מענה לצרכים משתנים. אכן, הובלת תכולתם של משרדים היא משימה מורכבת יותר מהובלות לאנשים פרטיים, עקב היקף וטיב הציוד המועבר, החשיבות העצומה של דיוק ועמידה בלוחות זמנים מהירים, ועוד. חברתנו יודעת לתת מענה שלם לצרכיכם, החל מתכנון וביצוע מושלם של ההובלה עצמה, ועד לשירותי אריזה, פירוק וסידור של משרדים – לרבות העתקה של המשרד אחד לאחד במיקומו החדש.

למידע נוסף לחצו כאן
 

פתרון לכל משרד במרכז

לא פעם, חברות ועסקים במרכז מעתיקים את מיקומם עקב שיקולי שכירות, מיתוג, הגעה לקהלים חדשים ועוד. חברתנו כבר ביצעה שורה ארוכה של הובלות משרדים למרכז עבור לקוחות ממגוון תחומי עיסוק, ואנו יודעים שלכל משרד יש את המאפיינים והצרכים המיוחדים שלו. הצוות המנוסה שלנו יידע לתכנן היטב את ההובלה באמצעות הכלים המתאימים ביותר, החל במשאית ו/או המנוף במידת הצורך, ועד לאמצעי האריזה השונים. כמו כן, אנו נדע לתת מענה לכל סוג של ציוד הקיים במשרד, לרבות פריטי ריהוט כמו כיסאות ושולחנות, וכן לציוד רגיש בתחומי המחשוב, התקשורת והאלקטרוניקה.

לנגד עינינו עומדת בכל עת שביעות רצונו של הלקוח, ואנו מכירים היטב את הדרישות הגבוהות, הצרכים והאילוצים של משרדים. לדוגמא, תכנון ההובלה ייקח בחשבון את העובדה שיש לבצע את המלאכה באופן היעיל והמהיר ביותר, על מנת שהפגיעה ברצף ההתנהלות השוטפת של המשרד תהיה מינימאלית ככל האפשר. כמו כן, אנו נשים דגש בכל שלב של ההובלה על קשר ישיר עם הלקוח, דיווחים שוטפים, ורגישות גבוהה מאוד לכל פריט ציוד. הזהירות הגבוהה מתבטאת בכל שלבי ההובלה וכמובן גם עבור לקוחות המעוניינים שאנשינו המיומנים יסדרו עבורם מחדש את המשרד – עם שינויים או בדיוק כפי שהיה במקום הקודם. חשוב להדגיש שמצויים ברשותנו כל האישורים והביטוחים הנדרשים עבור העברת משרדים במרכז.

העברת משרדים במרכז

אריזה, פירוק וסידור

אנו יודעים היטב כי העברת משרד מהווה אתגר משמעותי, הכרוך בקשת רחבה של שינויים עבור העובדים והמנהלים, החל בסידורי החנייה החדשים ועד לשינויים במיקום חללי ופינות העבודה. על כן, אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להקל את המעבר ולקוחותינו יכולים לקבל מענה שלם תחת קורת גג אחת גם לאריזה, הפירוק והסידור. זאת, בניגוד לחברות הובלה רבות הפועלות בשוק ששירותיהן מתמצים פחות או יותר בהובלה בלבד, דבר המותיר את בעלי המשרד בפני הצורך להתמודד עם משימות מגוונות בעצמם, או לפנות לגורמים נוספים.

למעשה, השירות של חברתנו מאפשר לארוז, לפרק ולסדר את המשרד באופן שלם, כאשר שירותי האריזה מתבססים על חומרים איכותיים ועמידים השומרים על הציוד הרגיש, כגון קרטון גלי, דבק, שרינג, קרטונים חד גליים, ניירות אריזה ופצפצים. בתהליך ההובלה ולפי דרישות הלקוח אנו מפרקים ומסדרים את המשרד, כולל אפשרות להעתקה אחד על אחד של המשרד הקודם. כמובן שהפירוק נעשה באון זהיר ואחראי על ידי העובדים המנוסים והאדיבים שלנו. בדרך זו, ההובלה עוברת עבורכם בצורה הנוחה והפשוטה ביותר, עם מינימום התעסקות, כאשר אתם יכולים להתפנות לארגוני המעבר האחרים ולפעילויות הליבה שלכם, ולהשאיר את מלאכת הסידור מחדש למי שזוהי מלאכתו ומיומנותו.

יש לציין כי ביחד עם העברות משרד אנו מציעים גם שירותי סידור ארונות מקצועיים. מדובר באומנות בפני עצמה שאותה רכשנו עם השנים, לאור סידור ארונות של לקוחות עסקיים רבים. אכן, כאשר מעבירים משרד יש צורך לא פעם לרוקן את הארונות, או לקנות ארונות חדשים, וכך תכולה ששכנה בהם במשך זמן רב וממילא לא תמיד הייתה מסודרת, צריכה להתארגן מחדש או בדיוק כפי שהייתה קודם למניעת בלבול. על כן, במידה ותרצו הצוות המיומן שלנו ידאג לסידור הארונות ואף ייתן טיפים להמשך, לשמירה על ארונות מאורגנים, מדוגמים ומסודרים. במילים אחרות, אתם מקבלים לא רק משרד חדש אלא גם ארונות הרבה יותר מסודרים עם מסדרות מקצועיות שחיות ונושמות את התחום, דבר שיאפשר התנהלות הרבה יותר נוחה בהמשך הדרך.
 

לפרטים נוספים והזמנות

חברתנו כבר ביצעה העברת משרדים במרכז לשורה ארוכה של לקוחות, וכפי שאתם בוודאי יודעים – אין טוב יותר ממראה עיניים ומשמע אוזניים. לכן, במידה ותרצו המלצות וחוות דעת על העברת משרדים שביצענו, נשמח לקשר אתכם עם לקוחות עסקיים שקיבלו מאיתנו שירות.

מעוניינים במידע נוסף על העברות משרדים במרכז? מבקשים לקבל הצעת מחיר משתלמת ומפורטת? רוצים שנתכנן ונבצע עבורכם את העברת המשרד מאלף ועד תו? אם כן, הנכם מוזמנים לפנות אל מובילי רוני בטלפונים 050-4388841  או 052-3090711 ואנו נשמח להשיב על כל שאלה.